poniedziałek, 22 listopada 2010

Rok na obczyźnie

Uświadomiłem sobie właśnie, że tydzień temu minął rok od mojego wyjazdu z Polski. 15 listopada 2009, w niedzielę, po ponad dobie jazdy dojechałem do małej wioski położonej ponad 1500 m n.p.m. w Szwajcarii i rozpoczął się nowy rozdział z moim (i nie tylko) życiu.
Co się zmieniło? Głównie podejście do życia. Szczególnie po ostatnich 9 miesiącach pracy wiem, że dam sobie wszędzie radę, mogę pracować samodzielnie, mogę dyżurować na SOR, moja "wartość" na rynku pracy jako lekarz rośnie. Nie było łatwo, było dużo ciężkich chwil, dużo wątpliwości, nadal nie jest łatwo, ale może być tylko lepiej. Po 3 przeprowadzkach w ostatnim roku czeka nas za miesiąc jeszcze jedna - mam nadzieję ze na najbliższe lata ostatnia. Znaleźliśmy super mieszkanie w nowym budownictwie na parterze z własnym ogrodem. Idealny dla naszego dziecka. Umowa podpisana, mieszkanie czeka. A na Święta wylatujemy na tydzień do Irlandii do naszych znajomych, też emigrantów. :)

1 komentarz:

  1. Witamy w portalu doktorzy.de, polscy lekarze w Niemczech ułatwiającym polskojęzycznym turystom i Polakom mieszkającym na terenie Niemiec znalezienie natychmiastowej pomocy medycznej w miejscu ich pobytu. Znajdziesz specjalistów z różnych dziedzin. Baza polskich lekarzy w Niemczech zawiera m.in. dentystów, ginekologów, okulistów, chirurgów, lekarzy pierwszego kontaktu i położne.

    Znajdą tu również Państwo artykuły na temat medycyny i zdrowia oraz forum gdzie można wymieniać się poglądami.

    OdpowiedzUsuń